Forum for
Kundeservice Ledelse

Invitation til Seminar:"Hvordan KPIer afgør Kundens oplevelse"- din forståelse er afgørende for resultatet

August på Frederiksberg. Niels Kjellerup kommer til Danmark og afholder Seminaret. Læs artiklerne her.

Velkommen til KPI-hjørnet.

 

Opsummering

Det koster ikke noget at få adgang til KPI-hjørnets websider. Det kræver blot, at du er kvalificeret som leder i en kundeservice afdeling. Når du har udfyldt ansøgningsskemaet, vil du enten få tilsendt den gældende adgangskode eller per personlig email få en afvisning. Formålet med KPI-websiderne er at etablere en on-line konsulent service, så jeg kan stille min know-how og viden til rådighed for dig, selvom jeg fysisk sidder i Australien.

Ja, jeg vil gerne søge om adgang til KPI-hjørnets websider.

Baggrund

Jeg har etableret KPI-hjørnet for at yde professionel bistand til kundeservice ledere med at etablere Målemetoder (KPIer), som bedre afspejler kundens oplevelse og dokumentere værdien af kunde-interaktionen til resten af organisationen og især til topledelsen, som har brug for en resultat rapportering, der kan dokumenterer værdien af kundeservice til forretnings modellen.

Først og fremmest er det pine-nødvendigt at indse, at de eksisterende Idiotiske IT Målinger, som idag dominerer resultatmålinger i næsten ethvert kundeservice center, blot er operationelle statistikker, som kun duer til skønsmæssig vurdering af bemandings behov. Disse Idiotiske IT Målinger kan ikke anvendes til at bedømme 1) Kundens oplevelse, 2) Kundens fremtidige værdi for virksomheden salg / indtjening og 3) Medarbejderens indsats for kunden og virksomheden.

Det er en direkte sammenhæng mellem brug af disse gale målinger og medarbejdernes manglende produktivitet, arbejdsglæde og i sidste ende den alt for høje medarbejderudskiftning.

KPI-hjørnet er ikke et feriested.

Jeg stiller min know-how og min konsulenttid til rådighed for de interesserede, som er villig til at betale for mine services. Sammen kan vi udvikle KPIer for enhvert kundeservicecenter, som er relevante og som vil hjælpe topledelsen til bedre at forstå vigtigheden af god kundeservice og hvilke værdier servicelevering skaber for virksomheden/organisationen.

For at du kan få udbytte af min on-line service kræves det, dels at du har en god ide om, hvad der går galt i et galajslave servicecenter og dels, at du er villig til i samarbejde med mig at kortlægge og forstå bestandelene i den kundekontakt, som som blir kanaliseret gennem dit center.

Det koster ikke noget at få adgang til KPI-hjørnet og jeg kan love at din Email addresse kun vil blive brugt til at sende dig den nye adgangskode, hver gang den ændres og opdateringer fra websiderne.

Registrer her

Hvis du stadig er interesseret, så skal du udfylde en ansøgning (her) og så vil du få tilsendt en adgangskode, der vil give dig direkte adgang til KPI-hjørnets webside. Jeg vil oprette et KPI-forum, når vi har mere end 20 medlemmer, hvor jeg så håber, at alle interesserede vil og kan diskutere praktiske detaljer omkring etablering af brugbare KPIer.

Håber vi ses på KPI-hjørnets websider!

Ja, tak. Jeg vil gerne søge om adgang til KPI-hjørnet.


Niels Kjellerup, Ashgrove den 17 april 2007

© Copyright Niels Kjellerup 2007-2014. All Rights reserved

TIP. Tryk tasten HOME for at komme til sidens top

 

Sidst opdateret: 30.03.201616.10.2013