Forum for
Kundeservice Ledelse

Invitation til Seminar:"Hvordan KPIer afgør Kundens oplevelse"- din forståelse er afgørende for resultatet

August på Frederiksberg. Niels Kjellerup kommer til Danmark og afholder Seminaret. Læs artiklerne her.

 

Juridisk

Forum for Kundeservice Ledelse er blev oprettet for at støtte serviceledelse med ideer, viden og dokumentation til forbedring af kundeservice oplevelse.

Alle materialerne her på Forum er kopibeskyttede og du må ikke publicere informationer i dit eget navn eller kommercielt udnytte materialet. Men informationer er til for at bruges og i håb om, at de kan inspirere til endnu bedre kundeservice. Kommercielt brug af materialet og artikler kan kun ske efter skriftlig aftale med mig. Kopiering af siderne på andre websider er ligeledes efter skriftlig tilladelse.

Kopiretten tilhører Resource International Pty Ltd og mig selv.

Niels Kjellerup, 27 april 2009
© Copyright Niels Kjellerup 2009-2016. All Rights reserved

 

Sidst opdateret: 30.03.201631.03.2016