Forum for
Kundeservice Ledelse

Invitation til Seminar:"Kun Kunder. Vi ser på de nye KPIer"- din forståelse er afgørende for resultatet

Januar 2018 i Aarhus og København. Niels Kjellerup kommer til Danmark og afholder Seminaret. Læs mere her.

 

Indbydelse til Seminardag, januar 2018
Om kunderne og de nye KPIer, der måler kundens oplevelse

Kundeservice-ledelsen har den helt afgørende indflydelse på hvilke KPIer dit Kundecenter bruger til at måle arbejdets gang og resultater – og deri ligger hele ansvaret for om I bruger Kundeservice til at udvikle virksomheden eller til at holde den tilbage – det er kundeservice ledelsens ansvar.

Det er let at sige og sværere at føre bevis for... men det er, hvad vi skal brugen seminardagen på: "At give dig personligt bevis på at god Kunde Service KUN er et spørgsmål om, hvilke KPIer du bruger til at måle dine folk og jeres kundeservice niveau".

Ofte vil en svag ledelse tillade at mange andre afdelinger opstiller mål og KPIer for service afdelingen, og den fremgangsmåde gør det ikke nemmere at lede serviceafdelingen.

Det er din subjektive forståelse af sagens sammenhæng, som afgør om Kundeservie bliver en gevinst eller et tab for din virksomhed.

Ja, vi kan allesammen tale om, hvor godt det går LEGO og hvorledes deres Net Promoter Score har forandret hele indstillingen til kunderne hos alle i LEGO; men hvordan giver jeg dig et indblik, som du føler er dit eget? 

Kun gennem samtale og udfordringer, der berører din hverdag.

En af mine opgaver er at samle relevante case-historier, så vi kan danne os et dansk billede af hvordan "KPIer afgør om Kunderne Forsvinder" . Vi gennemgår ’Førstegangshåndtering’, ‘Hurtig igennem til een person’ og ’Net Promotor Score & Systemer’- altsammen noget, du kan bruge i din dagligdag.

  • Bedre at forstå Kunden
  • Kendskab til Modeller, som Kunderne accepterer
  • At vinde Kunden tilbage
  • At bringe fonyelse med hjem fra Seminaret

Send mig dine spørgsmål, tilmelding og kommentarer nk@callcentres.com.au.

 Niels

Niels Kjellerup, Brisbane, Australien

Tidspunkt: Aarhus den 11.1.2018 fra 8.30-16.00 Hotel Scandic City & København den 18.1.2018 fra 8.30-16.00 på Axel Guldsmeden Colbjørnsgade nær Hovedbanegården.

Pris: Per deltager kr 3.700,- ex moms; for 3 deltagere kr 9.400,- ex moms.