Forum for
Kundeservice Ledelse

Invitation til Seminar:"Hvordan KPIer afgør Kundens oplevelse"- din forståelse er afgørende for resultatet

August på Frederiksberg. Niels Kjellerup kommer til Danmark og afholder Seminaret. Læs artiklerne her.

 

Indbydelse til Seminardag

"Hvordan KPI'er afgør Kundens oplevelse"

i august i København eller Fredriksberg.

Niels Kjellerup, Brisbane, Australien

Kundeservice-ledelsen har den helt afgørende indflydelse på hvilke KPIer dit Kundecenter bruger til at måle arbejdets gang og resultater – og deri ligger hele ansvaret for om I bruger Kundeservice til at udvikle virksomheden eller til at holde den tilbage – det er kundeservice ledelsens ansvar.

 

Det er let at sige og sværere at føre bevis for... men det er, hvad vi skal brugen seminardagen på: ”At give dig personligt bevis på at god Kunde Service KUN er et spørgsmål om, hvilke KPIer du bruger til at måle dine folk og jeres kundeservice niveau”.

 

Ofte vil en svag ledelse tillade at mange andre afdelinger opstiller mål og KPIer for service afdelingen, og den fremgangsmåde gør det ikke nemmere at lede serviceafdelingen.

Det er din subjektive forståelse af sagens sammenhæng, som afgør om Kundeservie bliver en gevinst eller et tab for din virksomhed.

Ja, vi kan allesammen tale om, hvor godt det går LEGO og hvorledes deres Net Promoter Score har forandret hele indstillingen til kunderne hos alle i LEGO; men hvordan giver jeg dig et indblik, som du føler er dit eget? 

Kun gennem samtale og udfordringer, der berører din hverdag.

En af mine opgaver er at samle relevante case-historier, så vi kan danne os et dansk billede af hvordan ”KPIer afgør om Kunderne Forsvinder” . Vi gennemgår ’Førstegangshåndtering’, ‘Hurtig igennem til een person’ og ’Net Promotor Score & Systemer’- altsammen noget, du kan bruge i din dagligdag.

  • Bedre at forstå Kunden
  • Kendskab til Modeller, som Kunderne accepterer
  • At vinde Kunden tilbage
  • At bringe fonyelse med hjem fra Seminaret

 

Sende mig dine Spørgsmål, tilmelding og kommentarer nk@callcentres.com.au.

 

Niels

Niels Kjellerup, Brisbane, Australien

Tidspunkt: I august; kl 8.30 start med kaffe & morgenbrød. Afslutning kl 16.00.

Hver deltager får en USB stik med materialer og seminar dokumentation.

Pris: Per deltager kr 6,500 (+ moms); for 3 deltagere kr 14.500(+ moms).

PS: Hvis du vil se en anderledes video, så er her en lille gave fra mig til dig

blog.petflow.com/this-3-minute-video-made-me-cry-and-i-never-cry-must-see-for-everyone/

Læs også artiklen Når kunderne forsvinder

 

Sidst opdateret: 30.03.201631.03.2016